12 Ağustos 2017 Cumartesi

Farmasi Bronzlaştırıcı Yağ

Herkese selam..

Soyulan ojelerimi görmezden geliniz:) Tatilde iki farklı markanın bronzlaştırıcı yağını kullandım. En çok kullandığım ve ilk kez deneyimlediğim bir ürün oldu farmasinin bronzlaştırıcı yağı. İçeriğinde havuç yağı ve E vitamini var. 6 Spf içeriyor. Hızlı bronzlaştırma vadediyor. 



Tatil boyunca arkadaşlarımla beraber kullandık. Neredeyse dibini gördük ürünün. Ben beyaz tenli olduğum için kolay bronzlaşamıyorum malesef. 1 haftalık tatilimde bu ürün bronzlaşmama oldukça yardımcı oldu. Sprey formda olduğu için kullanımı oldukça pratik. Ama bir süre sonra fıs fıs kısmı sıkıntı yarattı ürün gelmemeye başladı bende ürünün kapağını açıp o şekilde kullanmaya devam ettim. Cilt tarafından çabucak emiliyor. Çok güzel bir kokusu var. Henüz tatile gitmemiş ve bronzlaştırıcı yağ arayışında olanlarınız varsa bu ürüne şans verebilirsiniz.





Bana Instagram hesabım üzerinden de ulaşabilirsiniz. https://www.instagram.com/kubraninonerileri/?hl=tr
Farmasi ürünlerini satın almak isterseniz https://www.instagram.com/farmasikadinca/?hl=tr4 hesabı ile iletişime geçebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder