14 Temmuz 2017 Cuma

Avene Emulsion Spf 50+ Güneş Kremi


Merhaba

Geçtiğimiz kış ayından beri severek kullandığım Avene'in yağlı-karma ciltler için uygun olan güneş kreminden bahsedeceğim. Bildiğiniz üzere güneş kremi yaz kış kullanmamız gereken ürünlerden biridir. Geçtiğimiz kış ayından beri güneş kremi kullanmayı düzenli olarak alışkanlık haline getirdim. Kışın güneş kremi kullanılır mı demeyin o soğuk havalarda da cildimizi korumamız gerekiyor.


Ürün pompalı 50 ml lik bir ürün. 50 Spf yüksek koruma faktörü içeriyor. Pompalı olması sebebiyle istenilen miktarda ürün ayarlanabiliyor ve ürün israfı olmuyor. Benim tüm yüzüme 2 pompa yeterli oluyor. Fotoğrafta gördüğünüz üzere beyaz renge sahip, cilde sürüldükten sonra o beyazlık kayboluyor. Çok kısa sürede emiliyor ve asla yapış yapış bir his bırakmıyor. Kış aylarında cildime nemlendirici krem uygulamadan önce bunu sürüyorum. Ardından nemlendiricimi uyguluyorum. Yaz aylarında ise zaman zaman sadece bunu kullanıyorum ekstra bir nemlendiriciye gerek kalmıyor cildimi gayet nemli hissettiriyor. Üzerine rahatlıkla makyaj yapabilirsiniz. Hafif ve temiz bir kokusu var asla rahatsız etmedi beni.

Özellikle güneşe çıktığınızda kızaran bir cildiniz varsa bunu gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Cildimde ekstra yağlanmaya, sivilcelenmeye de sebep olmadı. Genelde dermatologlarında tavsiye ettiği bir ürün. Ben gerçekten çok memnunum. Geçen kış almış olmama rağmen hala kullanıyorum çokta bereketli bir ürün. Şiddetle tavsiye ediyorum.
Gelelim nerelerden ulaşabileceğinize..Eczanelerde satıldığı gibi dermokozmetik ürünlerinin satıldığı sitelerde de mevcut. Ancak eczanelerde fiyatlar oldukça yüksek. Ben http://www.turuncukasa.com/ dan kışın 35 tl ye almıştım. Zaman zaman kampanyalara göre fiyatlar değişiyor. Alışverişimden de çok memnun kalmıştım. Tavsiye ederim..
Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder